Кои сме ние?

Историята на Kaufland започва, когато Джоузеф Шварц влиза в Südfrüchte Großhandlung Lidl & Co. в Хайлброн като акционер през 1930 г., който бива преименуван на Lidl & Schwarz KG. През следващите години целта на компанията е да разшири обхвата си и да се превърне в доставчик на цели храни.

Днес Kaufland е верига за хипермаркети, част от Schwarz групата, която също е собственик на Lidl и Handelshof. Открива първия си магазин през 1984 г. в Neckarsulm и бързо се разширява, за да стане лидер в някогашната Западна Германия. Веригата функционира в над 1000 магазина в Германия, Чехия, Словакия, Полша, Румъния, България, Хърватия и тази година се насочва дори към Австралия.

Нашето огромно портфолио предлага безкрайни възможности за развитие, включително в огромния свят на IT.

Какви са най-важните неща за нас в Kaufland Service? Всъщност те са три – стабилният пазар, най-добрите технологични решения и структурираните методологии. Ние сме един от най-големите потребители на SAP в целия свят, работейки в пълна синергия с нашите немски колеги, целейки да доставим значими резултати на нашите вътрешни клиенти.

Подкрепяме огромната група Schwarz с решения за развитие на IT в областите Mobile, ABAP, UI5, Java, SharePoint и BI. Имаме много силна инфраструктурна администрация с екипи, работещи в областите SAP Basis, Администрация на бази данни, Интеграционни технологии, Backup & Recovery и Hadoop, докато в същото време нашите екипи за поддръжка на приложения все повече се развиват. Разполагаме с два чудесни офиса в центъра на София и наброяваме повече от 100 души.

Области на експертиза

Software

Development

Infrastructure

Administration

Application

Support

Нашата култура

Като международна търговска компания ние се фокусираме върху резултатите, динамиката и коректното отношение. Това са ценностите, които ни мотивират. На тях се базира и нашият модел на управление. Така ние правим промените възможни и постигаме нашите цели. Научете повече и открийте това, което ни мотивира.

Нашите фирмени ценности

Фирмените ни ценности са водещи принципи, формиращи поведението ни. Те направляват нашите разбирания, решения и действия всеки ден. Oпределят това, което е важно за нас и което ни мотивира.

Постигнатите резултати са фундаментът на нашия успех. Той изисква действия, целеустременост, смелост и страст. Това важи както за всеки отделен служител, така и за целия екип.

Динамиката е силата, с която усъвършенстваме вече постигнатите добри резултати и създаваме нещо ново. Тя е основа за готовността и способността за промяна, както и решителното поемане на отговорност. Чрез нея ставаме все по-добри в прилагането на нововъведения.

Коректността се основава на уважението и респекта. Тя е стабилна опора на нашата съвместна работа, базирана на взаимно доверие. Чрез нея постигаме последователно своите цели.

Нашите ръководни принципи като обещание към служителите

Нашият ръководен модел „Дай пет!“ следва нашите принципи и ценности на съвместна работа в компанията, независимо от йерахията. Тези принципи са наш ангажимент и същевременно обещание към нашите служители.

Управлението е основна задача на всеки ръководител и е част от работното ежедневие.  Всички ние в Kaufland Service преследваме една и съща цел, която излиза отвъд рамките на екипа и йерархичните нива. С умело ръководене подсигуряваме единни принципи на съвместна работа на всички в компанията. Нашите ръководители възприемат себе си като част от екипа и поставят общия успех на преден план.